Pages

Monday 11 May 2009

Seminar ISO 9001:2000 PDTJ




Pada hari Sabtu (9.5.2005) jam 7.50 pagi aku dah keluar rumah untuk pergi ke Ladang Devon di Merlimau. Perjalanan tak le jauh pun tapi banyak pokok hijau ( pokok kelapa sawit).




Tiba di sana aku sesat sampai ke tempat perkhemahan, aku cari dah jumpe tempatnye. Di sana aku bawa bakul buah yang telah dihias, kelengkapan untuk pendaftaran dan sebagainya. Penceramah En. Sulaiman Md Sam pun tersesat. Acara dimulakan dengan pengucapan pembukaan oleh Pegawai Daerah.

Program telah bermula dengan slid dan bekalan nota dari MBMB. Suasana di sana sungguh nyaman dan hijau saja pemandangannya. Jam 1.30 tgh telah tamat program dan aku macam biasa bertugas sebagai pembantu penyampai hadiah.



Sempat jugak aku bergambar dengan kawan-kawan untuk kenangan.
Walaupun setengahari tetapi memang bermakna buat warga Pejabat Daerah Dan Tanah Jasin sebab dapat ilmu yang boleh digunakan untuk hari Pengauditan Pada 18 Mei, 2009.





Aku berharap agar Pejabat Daerah Dan Tanah Jasin dapat Sijil ISO seperti yang diharapkan. Amin......

No comments:

Post a Comment