Pages

Tuesday 6 November 2012

coklat untuk Goodies perkahwinan

Ahad (4.11.2012) jam 3.00ptg hp celcom kehabisan bateri jd caj lah. Bila hp aku on ada msj masuk menunjukkn 2 miscall..eh sapelah ni agaknye apabila aku tel semula hp x dijwp. dlm masa bberapa minit ada msj masuk yang menyatakan 'kak, sepupu kt nk order coklat oreo 100  biji bule? nat wat goodies beg wedding mgu dpn' jadi dgn segera msj di jwp bole nk brp hb? lamanye nak jwp jd aku pun tel dan dpt jwpn nk hari kamis tapi dlm 60 je. Alhmdulilah ada jugk owg nk order coklat. Isnin semlm aku bli brg n coklt. Nak tgok cm ne rupenye... ni ha. Kalau kawan-kawan berminat leh PM kat email berikut anibyoung@gmail.com




Yang ni pulak saje je buat sbb baru bli warna hijau n bekas daun. seronok jugak buat ni. lepas ni nak buat bunga coklat dlm bakul untuk hantaran pulak.


1 comment:

  1. Alhamdulilah... setakat ari ni dh 80 biji coklat oreo dh dijual. Anda bila lagi... jgn lupa PM saya ...melalui email tertera.

    ReplyDelete