Pages

Tuesday 14 July 2009

Mesyuarat Agong kali Ke-14 Persatuan Belia Ulu Duyung ( PBBUD) 11.7.2009

Mesyuarat Agong Kali ke-14 Persatuan Belia Bakti Ulu Duyung (MAYC) telah diadakan pada 11.7.2009 jam 8.30 malam. Persiapan awal telah dibuat dengan mengemas Pejabat Bilik Gerakan Belia pada 10.7.2009 jam 8.30 malam di temani kawan-kawan seperti kak Jila, Ija, Hisham, dan ramai lagi.




Kemasan pejabat telah dibuat dan aturan serta kerusi di bahagian dewan telah diatur bagi memudahkan mesyuarat pada malam esok. Selepas habis kemas lebih kurang jam 11.30 malam selesai dan semua yang terlibat pergi makan di kedai pokok pisang.




Pagi esoknya persiapan sikit-sikit telah di buat untuk tambahan sahaja seperti alas meja dan lain-lain. Jam 8.00 malam aku telah sampai di Balai Raya Bemban Jaya dan telah ditugaskan sebagai Pendaftar ( di pejabat pun selalu jadi Pendaftar kat Persatuan pun kena jugak).




Majlis Malam tu berjalan dengan lancar, aku telah mewakili bekas Pengerusi yang lepas En. Zaharen bin Zainal sape lagi suami aku lah untuk menerima plak sebagai kenang-kenangan.

Pemilihan Jawatankuasa telah dibuat dan macam biasalah aku telah dipilih sekali lagi sebagai AJK Persatuan ini ( selagi umur belom masuk 40)

No comments:

Post a Comment