Pages

Tuesday 14 July 2009

Perkahwinan Nur Liyana ( 4 Julai, 2009)



Pada 4.7.2009 (Sabtu) Majlis Perkahwinan Nur Liyana binti Mohd Yatim (sape lagi sepupu aku le ) macam biasa yang mengeluarkan tenaga aku lah salah seorang daripada mak sedara dan sepupu yang lain.


Ni saje lah yang boleh dibuat untuk tolong mak sedara ( bibik) selain daripada wang ringgit.... ceh wah.... Suka lah rasanya dapat semua sedara berkumpul dan bekerjasama bagi melancarkan lagi perjalanan majlis ini. Aku dah memang ditentukan kena mandi dengan air sabun basuh pinggan 2 kali lagi kena mandi, Pak Busu aku memang dengki kat aku memang dia yang memulakan dulu permainan ni...





Nie adalah sekeping gambau dgn mak sedara n sepupu ( pakai baju boria le)







Kalau dah penat dapatlah jadi orang sebelah. Gambar yang ada ni pun masa kat umah pengantin lelaki, masa kat umah sendiri tak dapat ambik sebab sibok gile. Ni pulak gambau bersama mak sedara ( dari kiri Mak Mila, Mak Itam ( Singapore), Lyana, Busu, Aku dan Mak Lang).

Majlis Perkahwinan adalah salah satu majlis untuk mengeratkan silatulrahim...

No comments:

Post a Comment